close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

הכירו את הנשק הסודי למניעת רטיבות

מערכת שורשכב כסליו, תשפד05/12/2023

אנחנו, בני האדם, לא יכולים להתגורר במקום בו עובש עלול להביא להתפתחות של בקטריות וכיוצא באלו

תגיות:
צילום: freepik

אם אפשר להצביע על דבר אחד אשר מאפשר לנו, בני העת המודרנית, לחיות חיים הרבה יותר טובים, הרי זו העובדה כי אנחנו, בני העת המודרנית, השכלנו למצוא דרכים מגוונות להימנע מלבוא במגע עם איתני הטבע. כלומר, אנחנו חיים בעידן ייחודי בו אנחנו לא צריכים עוד להיות מוטרדים מכך שיורד גשם או מכיוון שהרוח חזקה במיוחד. מה שכן, אנחנו לא תמיד לוקחים בחשבון כי עלינו לתחזק את הבית שלנו, את המבנה בו אנחנו חיים כדי למנוע מאיתנו מפגש עם אותה רטיבות. במאמר הבא נדבר על הפעולות דרכן נוכל למנוע הופעה של רטיבות וכל מה שכדאי לדעת על הנושא.

אז למה רטיבות מסוכנת

צילום: freepik
עבורינו
דיברנו על כך בקצרה, אבל חשוב לנו להרחיב בעניין הזה. רטיבות משפיעה עלינו באופנים שונים. קודם כל, היא גורמת להתפתחות של עובש וחיידקים, מה שכמובן משפיע לרעה על הבריאות שלנו. אנחנו, בני האדם, לא יכולים להתגורר במקום בו עובש עלול להביא להתפתחות של בקטריות וכיוצא באלו.

שנית, רטיבות יכולה לפגוע בתשתיות של הבית ולהביא נזק לרכוש. אגב, פעמים רבות אנחנו בכלל לא שמים לב לכך שמצטברת רטיבות עד שזו הופכת לנזק משמעותי. כך שיש לנו עוד סיבה טובה מדוע עלינו לעשות את המירב בשביל למנוע הופעה של רטיבות ואת ההתפשטות שלה.

מה אנחנו יכולים לעשות כדי למנוע רטיבות
אמנם, אנחנו יכולים וצריכים לעשות פעולות שונות כדי לאטום את הגג כמו שצריך וכדי למנוע ממי גשם למשל, לחדור פנימה לתוך הבית שלנו. אבל אנחנו גם צריכים להשתמש בכלים שיאפשרו לנו לטפל ברטיבות באופן נקודתי. בשביל לאטום את הגג אנחנו יכולים להשתמש בזפת, יריעות ביטונומיות וכן הלאה. לכל אחת מהאפשרויות הללו יש יתרונות וחסרונות ואם אתם רוצים להבין עוד בנושא הזה, אנחנו ממליצים לכם להמשיך לקרוא על כך.

אבל, מה עושים כאשר אנחנו רוצים לאטום את הרצפה או אם יש לנו בעיה נקודתית? סדק וכיוצא באלו? בשביל זה יש לנו סילר לבטון כמו גם סילר למשטחים נוספים. כל מה שאתם צריכים לדעת על סילר מופיע בפסקה הבאה.

אז מה זה סילר ואיך נשתמש בו בצורה נכונה
סילר לבטון הוא חומר אשר משמש אותנו כדי להגן על הבטון מפני חדירה של מים וכל נוזל אחר. בטון משמש אותנו, בענף הבניה, עבור בניה של שלדת המבנה כמו גם עבור ריצוף, למשל במקרים של בטון מוחלק וכן הלאה. סילר לבטון הוא תכשיר באמצעותו אנחנו מצפים את הבטון בשכבת הגנה, כדי לשמור עליו לאורך הזמן.

האם יש סוגים שונים של סילר לבטון?
התשובה היא כן. יש תכשירים שונים המיועדים למקרים שונים ומשיגים תוצאות שונות. בנוסף, כדאי לדעת כי הסילר מגיע בגוון מט או בגוון מבריק. אם אתם רוצים רצפה מבריקה או בעלת מראה 'יבש' תוכלו להגיע לתוצאה תוך שימוש באותו סילר.

האם רק בעלי מקצוע יכולים להשתמש בתכשיר?
התשובה היא לא. אמנם, אם אתם חוששים מכך שהזמן שלכם מוגבל ואם אתם לא רוצים לעבוד קשה, כמובן אתם יכולים להיעזר בתמיכה חיצונית. אבל אתם יכולים לבחור לעשות את העבודה בעצמכם. כל שעליכם להקפיד עליו זה לרכוש מוצרים איכותיים, אשר יתנו לכם מענה מצויין לאורך הזמן. בנוסף, כדאי לרכוש ציוד מגן שישמש אתכם בזמן העבודה ולהסתכל בסרטונים והדרכות, כדי להבין איך לבצע את העבודה הדרושה לכם על הצד הטוב ביותר.

 

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה